Povodom izlaska iz štampe tematskog Zbornika radova, danas je u Sarajevu održan razgovor o temi „Značaj nauke/znanosti u razvoju funkcionalnih znanja i vještina učenika i studenata“.

Pomoćnik federalnog ministra za nauku i tehnologije Jasmin Branković podsjetio je da su svi radovi u Zborniku nastali povodom Naučnog savjetovanja o značaju nauke u razvoju funkcionalnih znanja i vještina učenika i studenta koje je bilo planirano prošle godine, a otkazano zbog situacije izazvane pandemijom COVID-19.

– Aktivan doprinos akademske zajednice suštinskoj transformaciji obrazovnog sistema u BiH, oslobođen bilo kakvih dnevno – političkih i ideoloških predrasuda, bio je postavljen kao osnovni cilj planiranog naučnog skupa – kazao je Branković, te dodao da se, nakon njegovog otkazivanja, Federalno ministarstvo obrazovanja i nauke/znanosti  odlučilo za objavu tematskog Zbornika radova, cijeneći značaj teme i uloženi trud autora.

Istakao je da je namjera potaknuti otvaranje dijaloga i razmjenu iskustava, te omogućiti prezentiranje rezultata istraživanja i stavova vodećih stručnjaka iz područja društvenih, humanističkih, prirodnih i drugih naučnih disiplina u vezi sa ovom temom.

Direktor Nacionalne i univerzitetske biblioteke BiH Ismet Ovčina smatra da će prezentirani radovi dati doprinos u reformi obrazovnog procesa na svim nivoima u BiH.

Sudionici današnjeg razgovora saglasni su da naučno utemeljene promjene u obrazovnom sistemu na svim nivoima trebaju omogućiti da obrazovanje uspješno odgovori zahtjevima naučno-tehnološkog razvoja društva u 21. stoljeću.

Također, očekuje se da obrazovanje preuzme ključnu ulogu u transformaciji društva, a što bi trebalo rezultirati izgradnjom obrazovnih sistema koji kod učenika i studenata potiču razvoj funkcionalnih znanja i vještina, saopćeno je iz Federalnog ministarstva obrazovanja i nauke/znanosti.