Regulatorna agencija za komunikacije (RAK) je, postupajući po službenoj dužnosti i po pristiglim prijavama među kojima je bila i prijava Fondacija Istina Pravda Pomirenje, 30. septembra izdala rješenje kojim se Radio-televizija Republike Srpska kažnjava sa 12.000 KM.

U saopćenju Fondacije Istina Pravda Pomirenje navodi se da je riječ o prilogu RTRS-a o stradanju na tuzlanskoj Kapiju, u kome su „po ko zna koji put javnosti plasirane izmišljotine beogradske ‘žute štampe’ koju predvode Večernje novosti“.

“U njihovom članku, kojeg je nekritički prenijela Radio televizija Republike Srpske, lansirana je teza da su žrtve Kapije stradale zbog eksploziva koji je podmetnut na Kapiji i da je general Novak Đukić nevin osuđen, a da pri tome nije pružena nikakva mogućnost da iznesu svoj stav oštećeni u predmetu Kapija”, navodi se u saopćenju.

Dodaje se da je, analizirajući sporni prilog, RAK utvrdio da je došlo do kršenja član 3.stav 1. i 4. – “pravičnost i nepristrasnost” i člana 17. stav 4 – “zaštita privatnosti” regulisanih Kodeksom o audiovizuelnim medijskim uslugama i medijskim uslugama radija.

“Podsjećamo da je ovo druga izrečena kazna RTRS-u po prijavi Fondacije Istina Pravda Pomirenje, a u oba slučaja Kodeks je prekršen prilikom izvještavanja o stradanju na tuzlanskoj Kapiji”, navodi se u saopćenju. (N1)