YouTube ima nova pravila, koja se vjerovatno neće svidjeti kreatorima sadržaja.Naime, kada se neki oglas prikaže na ovoj platformi, oni na čijem video-snimku su oglasi, obično prihoduju od toga. Ipak, nova pravila kažu da će YouTube moći da prikazuje još više oglasa nego ranije, a da će manje plaćati za njih, odnosno da svi koji nisu u “Partnerskom programu” neće dobijati novac. 

Tako, na primjer, može da se desi da manji kreatori vide oglas na nekom svom video-snimku, a da ne zarade od toga. Ukoliko žele da budu dio YouTube partnerskog programa, moraju da imaju 4.000 sati pregleda u posljednjih 12 meseci, i da imaju više od 1.000 pretplatnika.

Naravno da su oglasi jedan od velikih izvora prihoda za YouTube i kompaniju Google, ali i za kreatore koji tako mogu da ostvare dodatnu zaradu – bar su do sada mogli. Kako je za portal The Verge potvrđeno, i dalje neće biti oglasa na kreatorima koji u prvi plan ističu religiju, politiku, alkohol ili kockanje.